Cum sa atragi mai multi clienti pentru Adwords

Pagina website-ului in care este prezentata oferta/viziunea firmei trebuie sa inspire incredere.

Cateva elemente de incredere ar fi:

  • Sigla de partner certificat Google in coltul stanga sus al articolului.
  • Un grafic care sa arate banii investiti si numarul de conversii daca lucreaza singur si care ar fi costurile si conversiile daca lucreaza cu un profesionist.
  • Studii de caz pe clienti existenti sau fictivi
  • De adunat cat mai multe certificari: Certified Partner Adwords, CP Analytics, Certified Trainer Adwords, Conversion Professional Adwords, Website Optimizer Certified Partner.

De unde poti atrage clienti noi?

  • De contactat portofoliul curent de clienti.
  • De sunat diversi clienti care au conturi active de Google adwords si de oferit o consultatie gratuita.
  • De facut un fel de Roadshow prin diverse orase prin care sa inviti diverse firme la conferinte si sa le propui sa faca Adwords.
  • Optimizare website SEO pentru a atrage potentiali clienti.
  • Reclama Adwords.
  • O idee este sa te uiti la cei care au campanii pe Google Adwords si sa le faci propuneri de imbunatatire.
  • E-mailing direct, prin posta (cu informatiile care sunt si in pagina de prezentare).
  • Evenimente mici sau mari in care sa prezinti adwords pentru a incerca sa atragi mai multi clienti.

Modalitati de monetizare:

1. Suma fixa pentru setarea contului + procent din suma investita de client 10-15%

2. Grila fee lunar calculat in functie de client sau bugete investite.

Hints!

  • La e-Wolff.de specialistii care se ocupa de campanii sunt totodata si oamenii de vazari.
  • Cei de la e-Wolff.de au cam 15-20 de clienti per agent. Incaseaza un abonament lunar de 300 Euro/client. Au inceput cu alte variante de incasari dar pe masura ce au crescut au targetat clienti medii/mari care sa isi permite astfel de bugete in afara banilor investiti in campanii. Initial au mers si cu 10-45 Euro/luna/client.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.