Pagina website-ului in care este prezentata oferta/viziunea firmei trebuie sa inspire incredere.
Cateva elemente de incredere ar fi:
- Sigla de partner certificat Google in coltul stanga sus al articolului.
- Un grafic care sa arate banii investiti si numarul de conversii daca lucreaza singur si care ar fi costurile si conversiile daca lucreaza cu un profesionist.
- Studii de caz pe clienti existenti sau fictivi
- De adunat cat mai multe certificari: Certified Partner Adwords, CP Analytics, Certified Trainer Adwords, Conversion Professional Adwords, Website Optimizer Certified Partner.
De unde poti atrage clienti noi?
- De contactat portofoliul curent de clienti.
- De sunat diversi clienti care au conturi active de Google adwords si de oferit o consultatie gratuita.
- De facut un fel de Roadshow prin diverse orase prin care sa inviti diverse firme la conferinte si sa le propui sa faca Adwords.
- Optimizare website SEO pentru a atrage potentiali clienti.
- Reclama Adwords.
- O idee este sa te uiti la cei care au campanii pe Google Adwords si sa le faci propuneri de imbunatatire.
- E-mailing direct, prin posta (cu informatiile care sunt si in pagina de prezentare).
- Evenimente mici sau mari in care sa prezinti adwords pentru a incerca sa atragi mai multi clienti.
Modalitati de monetizare:
1. Suma fixa pentru setarea contului + procent din suma investita de client 10-15%
2. Grila fee lunar calculat in functie de client sau bugete investite.
Hints!
- La e-Wolff.de specialistii care se ocupa de campanii sunt totodata si oamenii de vazari.
- Cei de la e-Wolff.de au cam 15-20 de clienti per agent. Incaseaza un abonament lunar de 300 Euro/client. Au inceput cu alte variante de incasari dar pe masura ce au crescut au targetat clienti medii/mari care sa isi permite astfel de bugete in afara banilor investiti in campanii. Initial au mers si cu 10-45 Euro/luna/client.